A vállalat arculata a legfőbb kommunikációs eszköz. Az üzenetek “frontvonalának” is szoktuk nevezni, hiszen a vevők ezzel találkoznak, amikor a vállalattal, vagy a márkával kapcsolatba kerülnek.
A kommunikáció tervezése során az alábbiakra fordítunk fokozott figyelmet:
Kis- és teljes arculattervezés
A vállalat arculata lényegében a vizuális megjelenést jelenti. Elképesztően sokat számít, hogy egy dekoratív, ötletes logóval, színvilággal rendelkezel,vagy az, ha egy stílusos névjegykártya, vagy katalógus kerül az emberek kezébe, hiszen ezek nem csak a cég megismerésének eszközei, hanem bizony ez alapján történik gyakran az ismerősöknek való ajánlás is.
Ugye, hogy nem mindegy, hogy milyen a cég arculata? Mi segítünk Önnek megtervezni a vizuális megjelenést úgy, hogy az illeszkedjen ahhoz, amit a vállalat képvisel, amit a közönség felé kommunikálni kíván. A teljes arculat kialakítását és a kisarculati elemek megtervezését (névjegykártya, logó, dokumentumok) is elkészítjük Önnek, megalapozva ezzel a márka szárnyalását!